Image and video hosting by TinyPic

7 comments:

Anonymous said...

hvilket kamera bruker du?

Nicholas said...

så herlig bilde ^_^
du ble veldig engasjert av innlegget mitt i see, haha :)
jaa, funderte litt på hvor jeg skulle plassere ann d, også tenke jeg siden du bruker det, er det vel litt streetstyle-ish... så jeg skal prøve å edite på det. hvis jeg orker. :p

Jostein Walengen said...

ja, jeg ble ganske provosert når den største inspirasjonskilden min har blitt plassert under dior og prada, og sammen med tiger of sweden. og ann d er jo jævlig lite streetstyle-aktig. streetstyle i det hele tatt er jo et vanskelig begrep, men jeg forbinder det sterkt med hel-looks - fargerike hoodies og vibskov, noe som er ganske langt fra ann.

ann demeulemeester sin største kundekrets er hovedsaklig kunstnere og musikere - patti smith bruker f.eks bare ann og vintage.

anonym, jeg bruker et analogt pentax, og et digitalt eos 40d.

Anonymous said...

looks like a painting, love it

Nicholas said...

yep, skal ikke argumentere mot det. du vet tross alt 10 x mer enn meg om ann d, som du kinda beviste på den posten.

men uansett så er det ikke så big deal om jeg gjorte en feil i et blogginlegg, liksom.

Teabagstains said...

this is an amazing image

Sandra Mari said...

kult fotografi (: